viernes, 19 de junio de 2026

A la Junta de la SCC-IEC!

És tot un honor participar, com a President de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d'Estudis Catalans (SCC-IEC), a la Junta Directiva de l'entitat, com fem mensualment! Hem analitzat diverses activitats, com les realitzades recentment de forma ben satisfactòria (Taller audiovidual internacional, Jornada Periodisme i Exili i visita al Parlament de Catalunya). Agraeixo de tot cor la tasca dels altres membres de la Junta! Amb tot l'entusiasme!

18 comentarios:

  1. Felicitats, President Fondevila!!!!! L'orgull de Terrassa!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Felicitats, Catedràtic i Doctor Fondevila!!!

    ResponderEliminar
  3. Una tasca generosa, admirable i de país!!!!! Felicitats, Joan Francesc!!!!!

    ResponderEliminar