És tot un honor participar, com a President de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d'Estudis Catalans (SCC-IEC), a la Junta Directiva de l'entitat, com fem mensualment! Hem analitzat diverses activitats, com les realitzades recentment de forma ben satisfactòria (Taller audiovidual internacional, Jornada Periodisme i Exili i visita al Parlament de Catalunya). Agraeixo de tot cor la tasca dels altres membres de la Junta! Amb tot l'entusiasme!
Felicitats, guapíssim!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, guapíssima!!!!!
EliminarEnhorabona! Gran tasca!
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
EliminarFelicitats, President Fondevila!!!!! L'orgull de Terrassa!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, terrassistes!!!!!
Eliminar¡Felicidades, campeón!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Carlitos!
EliminarEts el millor President, Joan Francesc! Felicitats!
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
EliminarFelicitats, Catedràtic i Doctor Fondevila!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alícia!!!!!
Eliminar¡Enhorabuena, majo!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Martina!
EliminarChapeau, Joan Francesc!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Tània!!!!!
EliminarUna tasca generosa, admirable i de país!!!!! Felicitats, Joan Francesc!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Enriqueta!!!!!
Eliminar