M’honora haver estat elegit per la Comissió de Publicacions com a membre del grup de treball de revistes de l'Institut d’Estudis Catalans (IEC), per intentar-ne millorar l’eficiència i gestió.
Com
a President de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d'Estudis Catalans (SCC-IEC) i Director de Comunicació. Revista de Recerca i d’Anàlisi, és una
oportunitat per analitzar les problemàtiques que hi ha en alguns casos i ajudar
a proposar i trobar-hi solucions. Com a punt de partida, s’ha redactat un
document sobre l'estat de les publicacions periòdiques, aprovat a la Comissió
de Publicacions, de la qual també soc membre des de fa anys. Agraeixo la
confiança de Roser Salicrú i Lluch, presidenta de la Comissió de Publicacions.
Felicitats, guapíssim!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, guapíssima!!!!!
EliminarEnhorabona!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Marc!!!!!
EliminarFelicitats, President Fondevila!!!!! L'orgull de Terrassa!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, terrassistes!!!!!
EliminarUna generositat espectacular, Joan Francesc! Això teu sí que és fer país! Felicitats!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Gigi!!!!!
EliminarFelicitats, Catedràtic i Doctor Fondevila!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Alícia!!!!!
Eliminar¡Grande! ¡Enhorabuena, campeón!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Carlitos!
EliminarFelicitats, Joan Francesc!!!!!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Enriqueta!!!!!
EliminarEts el model a seguir, Joan Francesc!
ResponderEliminarMoltes gràcies!!!!!
Eliminar¡Enhorabuena, majo!
ResponderEliminar¡Muchas gracias, Martina!
EliminarGenial, Joan Francesc!
ResponderEliminarMoltes gràcies, Tània!!!!!
Eliminar