miércoles, 24 de junio de 2026

Bon Sant Joan!

Des del Blog Telecomunicaciones y Periodismo us desitgem un gran dia de Sant Joan, i que l'assaboriu de valent amb els familiars, les amistats i les persones que estimeu. A fruir de Sant Joan!

26 comentarios:

  1. Felicitats, President Fondevila!!!!! L'orgull de Terrassa!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Bon sant, Joan Francesc!

    ResponderEliminar
  3. ¡Felicidades, Joan Francesc!

    ResponderEliminar